Saturday, October 31, 2015

Here Lyrics - Alessia Cara


(I guess right now you've got the last laugh)

I'm sorry if I seem uninterested
Oh I'm not listenin', oh I'm indifferent
Truly I ain't got no business here
But since my friends are here, I just came to kick it
But really I would rather be at home all by myself
Not in this room with people who don't even care about my well being
I don't dance, don't ask, I don't need a boyfriend
So you can, go back, please enjoy your party
I'll be here, somewhere in the corner
Under clouds of marijuana with this boy who's hollerin'
And I can hardly hear
Over this music I don't listen to
And I don't wanna get with you
So tell my friends that I'll be over here

Oh oh oh here, oh oh oh here
Oh oh oh I asked myself, what am I doin' here?
Oh oh oh here, oh oh oh here
And I can't wait 'til we can break up out of here

Excuse me if I seem a little unimpressed with this
An antisocial pessimist, but usually I don't mess with this
And I know you mean only the best and your
Intentions aren't to bother me, but honestly I'd rather be
Somewhere with my people, we can kick it and just listen to
Some music with a message, (Like we usually do)
And we'll discuss our big dreams, how we plan, to take over the planet
So pardon my manners, I hope you'll understand that I'll be here (Ooh)
Not there in the kitchen
With the girl who's always gossipin' about her friends
Oh tell them I'll be here
(Ooh) right next to the boy who's throwin' up
'Cause he can't take what's in his cup no more
Oh God why am I here?

Oh oh oh here, oh oh oh here
Oh oh oh I asked myself, what am I doin' here?
Oh oh oh here, oh oh oh here
And I can't wait 'til we can break up out of here

Hours later congregatin' next to the refrigerator
Some girl's talkin' 'bout a hater, she ain't got none
How did it ever come to this? I should've never come to this
So holla at me, I'll be in the car when you're done
I'm stand-offish, don't want what you're offerin'
And I'm done talkin', awfully sad it had to be that way
So tell my people when they're ready that I'm ready
And I'm standin' by the TV with my beanie low
Yo I'll be over here

Oh oh oh here, oh oh oh here
Oh oh oh I asked myself, what am I doin' here?
Oh oh oh here, oh oh oh here
And I can't wait 'til we can break up out of here (Oh oh, oh oh).

Goodbye Agony (Feat. Juliet Simms) Lyrics - Black Veil Brides


Heaven's gone, the battle's won
I had to say goodbye
Lived and learned from every fable
Written by your mind
And I wonder how to move on
From all I had inside
Place my cards upon the table
In blood I draw the line
I've given all my pride

Living a life of misery
Always there, just underneath
Haunting me, quietly alone
It's killing me, killing me
Dead and gone, what's done is done
You were all I had become
I'm letting go of what I once believed
So goodbye agony

I watch the stars and setting suns
As the years are passing by
I never knew that hope was fatal
Until I looked it in the eye
And now I'm not sure I am able
To reach the other side
Casting out the light

Living a life of misery
Always there, just underneath
Haunting me, quietly alone
It's killing me, killing me
Dead and gone, what's done is done
You were all I had become
I'm letting go of what I once believed
So goodbye agony
Goodbye agony

Not alone in forgiving
The faithful and the blind
Innocence is forsaken
I leave 'em all behind
And then I see that even angels never die

Living a life of misery
Always there, just underneath
Haunting me, quietly alone
It's killing me, killing me
Dead and gone, what's done is done
You were all I had become
I'm letting go of what I once believed
So goodbye agony
Goodbye agony
Goodbye agony.

Real Love Lyrics - Jess Glynne


Oh, you've got the feeling that I wanna feel
Oh, you've got the feeling that I know is real, real, real

It's in the way you look, it's in the way you love
And I can see that this is real
It's in the way you talk, it's in the way you touch
And I can see

This is real, real, real, real love
This is real, real, real, real love
You give me that feeling, you give me that feeling
You give me that, you give me real love
You give me that feeling, you give me that feeling
You give me that, you give me real love

Oh, before you I was searching for a rarity
Oh, you showed me things I never thought that I would see

It's in the way you look, it's in the way you love
And I can see that this is real
It's in the way you talk, it's in the way you touch
And I can see

This is real, real, real, real love
This is real, real, real, real love
You give me that feeling, you give me that feeling
You give me that, you give me real love
You give me that feeling, you give me that feeling
You give me that, you give me real love

Time won't waste, and we just learn
To take it slow and wait our turn
Held my breath, 'cause I believe
That you'll find me

real, real, real, real love
This is real, real, real, real love
You give me that love, real love
You give me that love, real love
You give me that love, real love
You give me that love

This is real, real, real, real love
This is real, real, real, real love
This is real, real, real, real love (you give me that feeling, you give me that feeling)
You give me that, you give me real love
This is real, real, real, real love (you give me that feeling, you give me that feeling)
You give me that yeah, yeah, yeah
You give me that love, real love
You give me that love, real love
You give me that love, real love
You give me that love
You give me that love, real love
You give me that love, real love
You give me that love, real love
You give me that love, real love.

I Miss You Lyrics - Coldplay


A warning sign
I missed the good part then I realized
I started looking and the bubble burst
I started looking for excuses

Come on in
I've gotta tell you what a state I'm in
I've gotta tell you in my loudest tones
I started looking for a warning sign

When the truth is, I miss you
Yeah the truth is, that I miss you, so

A warning sign
You came back to haunt me and I realized
That you were an island and I passed you by
And you were an island to discover

Come on in
I've gotta tell you what a state I'm in
I've gotta tell you in my loudest tones
That I started looking for a warning sign

When the truth is, I miss you
Yeah the truth is, that I miss you so
And I'm tired I should not have let you go

Ooooooooooooooooo

So I crawl back into your open arms
Yes I crawl back into your open arms
And I crawl back into your open arms
Yes I crawl back into your open arms.

Take Me Home Lyrics - Jess Glynne


Wrapped up, so consumed by
All this hurt
If you ask me, don't
Know where to start

Anger, love, confusion
Rolls the gold nowhere
I know that somewhere better
'Cause you always take me there

Came to you with a broken faith
Gave me more than a hand to hold
Caught before I hit the ground
Tell me I'm safe, you've got me now

Would you take the wheel
If I lose control?
If I'm lying here
Will you take me home?

Could you take care
Of a broken soul?
Will you hold me now?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?

Hold the gun to my head
Count one, two, three
And if it helps me walk away then it's
What I need

And every minute gets easier
The more you talk to me
You rationalize my darkest thoughts
Yeah you, set them free

Came to you with a broken faith
Gave me more than a hand to hold
Caught before I hit the ground
Tell me I'm safe, you've got me now

Would you take the wheel
If I lose control?
If I'm lying here
Will you take me home?

Could you take care
Of a broken soul?
Oh, will you hold me now?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?

You say space will make it better
And time will make it heal
I won't be lost forever
And soon I wouldn't feel
Like I'm haunted, oh falling

You say space will make it better
And time will make it heal
I won't be lost forever
And soon I wouldn't feel
Like I'm haunted, oh falling

You say space will make it better
And time will make it heal
I won't be lost forever
And soon I wouldn't feel
Like I'm haunted, oh falling

Would you take the wheel
If I lose control?
If I'm lying here
Will you take me home?

Could you take care
Of a broken soul?
Oh, will you hold me now?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?
Home
Oh, will you take me home?
Oh, will you take me home?.

Confident Lyrics - Demi Lovato


(Are you ready? Ha)

It's time for me to take it
I'm the boss right now
Not gonna fake it
Not when you go down
'Cause this is my game
And you better come to play

I used to hold my freak back
Now I'm letting go
I make my own choice
Bitch, I run this show
So leave the lights on
No, you can't make me behave

So you say I'm complicated
That I must be outta my mind
But you had me underrated
Rated, rated

What's wrong with being, what's wrong with being
What's wrong with being confident?
What's wrong with being, what's wrong with being
What's wrong with being confident?

It's time to get the chains out
Is your tongue tied up?
'Cause this is my ground
And I'm dangerous
And you can get out
But it's all about me tonight

So you say I'm complicated
That I must be outta my mind
But you had me underrated
Rated, rated

What's wrong with being, what's wrong with being
What's wrong with being confident?
What's wrong with being, what's wrong with being
What's wrong with being confident?
What's wrong with being, what's wrong with being
What's wrong with being confident?
What's wrong with being, what's wrong with being
What's wrong with being confident?

So you say I'm complicated
But you've had me underrated

What's wrong with being, what's wrong with being
What's wrong with being confident?
What's wrong with being, what's wrong with being
What's wrong with being confident?
What's wrong with being, what's wrong with being
What's wrong with being confident?
What's wrong with being, what's wrong with being
What's wrong with being confident?.

Ginza Lyrics - J. Balvin


Si necesita reggaeton dale
Sigue bailando mami no pare
Acércate a mi pantalón dale
Vamos a pegarnos como animales

Si necesita reggaeton dale
Sigue bailando mami no pare
Acércate a mi pantalón dale
Vamos a pegarnos como animales

Muévete a mi ritmo, siente el magnetismo
Tu cadera con la mia (boom)
Hacen un sismo, ahora da lo mismo
El amor ahora es turismo
Diciéndole que no al que viene con romanticismo
Si te dan ganas de bailar pues dale
En esta disco todos somos iguales
Te ves bonita con tu swing salvaje
Sigue bailando que pa eso te traje

Si te dan ganas de bailar pues dale
En esta disco todos somos iguales
Te ves bonita con tu swing salvaje
Sigue bailando que pa eso te traje

Si necesita reggaeton dale
Sigue bailando mami no pare
Acércate a mi pantalón dale
Vamos a pegarnos como animales

Si necesita reggaeton dale
Sigue bailando mami no pare
Acércate a mi pantalón dale
Vamos a pegarnos como animales

Y yo hoy estoy aquí imaginando
Sexy baila y me deja con las ganas
Y yo hoy estoy aquí imaginándolo
Sexy baila y me deja con las ganas

Que bien te queda a ti esa faldita
Ella es señora, no es señorita
Sexy baila y me deja con las ganas
Como te luces cuando lo meneas
Cuanto quisiera hacerte el amor
Enséñame lo que sabes

Si necesita reggaeton dale
Sigue bailando mami no pare
Acércate a mi pantalón dale
Vamos a pegarnos como animales

Si necesita reggaeton dale
Sigue bailando mami no pare
Acércate a mi pantalón dale
Vamos a pegarnos como animales.

Friday, October 30, 2015

Ex's & Oh's Lyrics - Elle King


Well, I had me a boy, turned him into a man
I showed him all the things that he didn't understand
Whoa, and then I let him go

Now, there's one in California who's been cursing my name
'Cause I found me a better lover in the UK
Hey, hey, until I made my getaway

One, two, three, they gonna run back to me
'Cause I'm the best baby that they never gotta keep
One, two, three, they gonna run back to me
They always wanna come, but they never wanna leave

Ex's and the oh, oh, oh's they haunt me
Like ghosts they want me to make 'em all
They won't let go
Ex's and oh's

I had a summer lover down in New Orleans
Kept him warm in the winter, left him frozen in the spring
My, my, how the seasons go by

I get high, and I love to get low
So the hearts keep breaking, and the heads just roll
You know that's how the story goes

One, two, three, they gonna run back to me
'Cause I'm the best baby that they never gotta keep
One, two, three, they gonna run back to me
They always wanna come, but they never wanna leave

Ex's and the oh, oh, oh's they haunt me
Like ghosts they want me to make 'em all
They won't let go

My ex's and the oh, oh, oh's they haunt me
Like ghosts they want me to make 'em all
They won't let go
Ex's and oh's

One, two, three, they gonna run back to me
Climbing over mountains and a-sailing over seas
One, two, three, they gonna run back to me
They always wanna come, but they never wanna leave

My ex's and the oh, oh, oh's they haunt me
Like ghosts they want me to make 'em all
They won't let go

Ex's and the oh, oh, oh's they haunt me
Like ghosts they want me to make 'em all
They won't let go
Ex's and oh's.

Grown Lyrics (Feat. Jess Glynne) - Little Mix


Hold up, wait, you used to be a friend of me.
Back then boy, you didn't even noticed me.
Right now you're tryna get ahold of me.
We never ever spoke, so what makes you think you'd know me?

It's funny how the tables turned.
I'm (standing?) back baby watch you learn.
No regrets it's a lesson learned.
cause what you think ain't my concern.

About time that I let you know
My ride and I assume control.
You blew it baby years ago.
Can't get with me now I'm grown.

"Breakdown"

Grown now, grown now.
don't you know that i'm
grown now, grown now
don't you know that
i can hold my own.
boy you've missed the boat
cant get with me now i'm grown.

Your voice dropped, you thought that you can handle me.
you've played me and now you're tryna holla me.
you're washed and now i'm in a different league.
(....)

Now, It's funny how the tables turned.
I'm standing back baby watch you learn.
No regrets it's a lesson learned.
cause what you think ain't my concern.

About time that I let you know
My ride and I assume control.
You blew it baby years ago.
Can't get with me now I'm grown.

"Breakdown"

Grown now, grown now.
don't you know that i'm
grown now, grown now
don't you know that
i can hold my own.
boy you've missed the boat
cant get with me now i'm grown.

You didn't want me to to long ( you didn't want me)
You didn't want me and now i'm gone (you didn't want me)
Oh what a shame baby now I'm grown (yeah)
hey yeah

Grown now, grown now.
don't you know that i'm
grown now, grown now
don't you know that
i can hold my own.
boy you've missed the boat
cant get with me now i'm grown.

Grown now, grown now.
don't you know that i'm
grown now, grown now
don't you know that
i can hold my own.
boy you've missed the boat
cant get with me now i'm grown.

Focus Lyrics - Ariana Grande


Hey

I know what I came to do
And that ain't gonna change
So go ahead and talk your talk
Cause I won't take the bait
I'm over here doing what I like
I'm over here working day and night
And if my real ain't real enough
I'm sorry for you, bae

Let's find a light inside our universe now
Where ain't nobody keep on holding us down
Just come and get it, let them say what they say
Cause I'm about to put them all away

Focus on me, f-f-focus on me
Focus on me, f-f-focus on me
Focus on me (Focus), f-f-focus on me (Focus on me)
Focus on me (Focus), f-f-focus on me (Focus on me)

I can tell you're curious
It's written on your lips
Ain't no need to hold it back
Go 'head and talk your shit
I know you're hoping that I'll react
I know you're hoping I'm looking back
But if my real ain't real enough
Then I don't know what is

Let's find a light inside our universe now
Where ain't nobody keep on holding us down
Just come and get it, let them say what they say
Cause I'm about to put them all away

Focus on me, f-f-focus on me
Focus on me, f-f-focus on me
Focus on me (Focus), f-f-focus on me (Focus on me)
Focus on me (Focus), f-f-focus on me (Focus on me)

1, 2, 3, c'mon girls
You're gonna like it
Come on, now, now

Let's find a light inside our universe now
Where ain't nobody keep on holding us down
Just come and get it, let them say what they say
Cause I'm about to put them all away

Focus on me, f-f-focus on me
Focus on me, f-f-focus on me
Focus on me (Focus), f-f-focus on me (Focus on me)
Focus on me (Focus), f-f-focus on me (Focus on me)
Focus on me, f-f-focus on me
Focus on me, f-f-focus on me
Focus on me (Focus), f-f-focus on me (Focus on me)
Focus on me (Focus), f-f-focus on me (Focus on me).

Strip It Down Lyrics - Luke Bryan


Let it fade to black
Let me run my fingers down your back
Let's whisper, let's don't talk
Baby, leave my t-shirt in the hall
Like a needle finds a groove
Baby, we'll remember what to do
To drown out every distraction
It's time we made it happen

Strip it down, strip it down
Back to you and me like it used to be
When it was an old back road with an old school beat
Cowboy boots by your little bare feet
Let it out, tell me right now
Everything I need in them white cotton sheets
Dirty dance me slow in the summertime heat
Feel my belt turn loose from these old blue jeans
We both know that we lost it somehow
Let's get it found
Strip it down, down, down

I wanna drop this cell phone now
And let it shatter on the ground
They ain't holdin' nothin' these two hands
Until they're holding you again

Oh, strip it down, strip it down
Back to you and me like it used to be
When it was an old back road with an old school beat
Cowboy boots by your little bare feet
Let it out, tell me right now
Everything I need in them white cotton sheets
Dirty dance me slow in the summertime heat
Feel my belt turn loose from these old blue jeans
We both know that we lost it somehow
Let's get it found
Strip it down, down, down
Strip it down, down, down

I don't wanna let you go
No, not tonight
I just wanna love you so bad, baby
So let's close our eyes

And strip it down, strip it down
Back to you and me like it used to be
When it was an old back road with an old school beat
Cowboy boots by your little bare feet
Let it out, tell me right now
Everything I need in them white cotton sheets
Dirty dance me slow in the summertime heat
Feel my belt turn loose from these old blue jeans
We both know that we lost it somehow
Let's get it found
Strip it down, down, down
Strip it down, down, down
Strip it down, down, down
Strip it down, down, down.

Touch Lyrics - Pia Mia


I'm lying in this hotel
Cuddling up to the body pillow
I'm trying not to call you
Cause I don't want to miss you no more, oh

Every now and then I get a little lonely
I can hold myself but no it's not the same thing
Need to feel the pressure somewhere on my body, on my body, oh

Cause sometimes
All I wanna do is be touched
All I wanna do is be loved
All I wanna do is be touched
So touch me
So touch me
So touch me

I can't get to sleep
Damn oh damn I'm trying now
Oh, I put on the TV right here
Maybe it'll clam me down

Every now and then I get a little lonely
I can hold myself but no it's not the same thing
Need to feel the pressure somewhere on my body, on my body, oh

Cause sometimes
All I wanna do is be touched
All I wanna do is be loved
All I wanna do is be touched
So touch me
So touch me
So touch me

All I want, all I want, all I want to do is be touched by you
If you want, If you want, if you want it too just tell the truth
All I want, all I want, all I want to do is be touched by you
And if you want it too just touch me

Cause sometimes
All I wanna do is be touched
All I wanna do is be loved
All I wanna do is be touched
(Oh, so touch me)
Cause sometimes
All I wanna do is be touched
All I wanna do is be loved
All I wanna do is be touched
(So touch me)
So touch me

Oh hustle baby
Oh hustle baby
Oh, so hustle baby
So touch me.

Thursday, October 29, 2015

All My Love (Feat. Ariana Grande and Machel Montano) Lyrics - Major Lazer


All I want yeah, only love yeah, all I say yeah
All I want yeah, only love yeah, yo Major Lazer

Hey DJ, bust a tune then pull it up
If your cup's empty, fill it up
Spend more love, cause we can't get enough
Baby girl, just bad wind it up
If the party a nice then we a go
Just drop to the bass and the piano
We'll fly to vacation in Cilago
Listen to the scenario
We doing it larger than life, larger than life
Spread up and then let it fly
Raise it up, higher than high, yeah
And put your hands in the sky, hands in the sky
Major Lazer and intensify
Raise it up, higher than high, yeah
So stop, turn it up

Only love will make us ache (turn it up)
Only love is worth the chase (let's turn it up)
All my love, I know we're waiting for this
On the rocks upon the mountain tops

Turn it up and show them, show them, all my love
Turn it up and show them, show them, all my love
Turn it up and show them, show them, all my love
Turn it up and show them, show them, up on the mountain top

Ariana let's go

All the rhythms in my heart lift me up and say
We're just a mess of broken people but we love the game
I would do anything for us, it's worth the pain
All the rhythms in my heart lift me up and say

Only love will make us ache (turn it up)
Only love is worth the chase (let's turn it up)
All my love, I know we're waiting for this
On the rocks upon the mountain tops

Turn it up and show them, show them, all my love
Turn it up and show them, show them, all my love
Turn it up and show them, show them, all my love
Turn it up and show them, show them, up on the mountain top
All my love
All my love
All my love
Up on the mountain top

You're always on my mind, oh, there'll come a day
Day where we can fly, reach the glory haze, oh, hey
High up in the sun in the brightest sky
Sun in the brightest sky

Only love will make us ache (turn it up)
Only love is worth the chase (let's turn it up)
All my love, I know we're waiting for this
On the rocks upon the mountain tops

My love is larger than life, larger than life, all my love
Is larger than life, larger than life, all my love
Larger than life, larger than life, all my love
Is larger than life, larger than life, up on the mountain top
All my love
All my love
All my love
Up on the mountain top.

Wednesday, October 28, 2015

Astoria Lyrics - Marianas Trench


Astoria, I'm warning ya, not ready yet, not for you
Don't wanna know my darkest lows
My blackest pitch, murder of crows
Feels far from home, close to the vale
Goodbye mother's fairy-tale
Never After will suffice when star-cross'd lovers take their life

Now we begin a harlequin, kaleidoscope in spite of when
Top of the world to lowest worth, from blackest pearl to slower birth
Don't remind me what the price is when left to my own devices
'Cause I'll find out in all due time what happens to never say die

Oh yeah
I'll see whatever doesn't make me stronger kills me
But it's gonna to be a long year till the hospital can find hope in me
(Tell me I survive)
Do I survive you, Astoria?
(Tell me I survive)
Do I survive you, Astoria?
You know everything happens, it happens in threes

A fevered blur, through names obscured, and speeches slurred
What's another bridge burned?
I'm on my own, you came alone
All dressed up in bad news
(I know you can hurt too)
This would be the wrong move
(Maybe we should leave soon)
You can lay with me while you think of him
Drowning sorrows deep in each other's skin
I touch your face while I think of her
I won't raise my lips to the way we were
Bite my neck till you say his name
I will scratch your back to forget her face
Our regret tastes sweet through a soft liqueur
We can raise our lips to the way we were

On a good day I'm the bad news for the wrong girl with the right wounds
On a good day I'm the bad news for the wrong girl with the right wounds

Hey, ever just say fuck it?
Maybe I'll drink this all away in buckets
Oh hey, might as well say fuck it
I wanna hurt myself until I love it
I should've known you're not alone when you take somebody home
And the little death are a little less, even if just for a moment
Hey, let's all say fuck it
(On a good day I'm the bad news for the wrong girl with the right wounds)
I'm gonna make my mother so proud of it
(On a good day I'm the bad news for the wrong girl with the right wounds)
Yeah

(Hope fades away in Astoria)
I'll see whatever doesn't make me stronger kills me
But it's going to be a long year till the hospital might find hope in me
(Astoria)
Astoria
(Astoria)

Let the melody save me, Astoria
Let the melody save me, Astoria
The quid pro quos that we'll compose from esoteric to common prose
Astoria.

One Love Lyrics - Marianas Trench


I wake up tonight, feeling paper thin and I'm paper white
You say, "Just come back to bed"
Voice sounds strange, but I soon forget
And your sad blue eyes, like mine
Full of pity now, but I don't know why
The light dims without regret
'Til now you're nothing more than a silhouette
But just hold quick, you're fading right
In a cold trick of the light
I'm just so sick, I thought you might be here
But you di-disappear

Now I wake up and I forget that you were gone
A phantom limb is all that I am hanging on
So don't stop, no stopping it yet
What if the one true love's the only one that you get?
And you've been wishing but you don't know how to stay
And I've been broken but I'm better every day
So don't stop, no stoppin' it yet
What if the one true love's the only one that you get?

One love (one love), one love you get
One love (one love), one love you get
One love (one love), one love you get
One love (one love), one love you get

Lost and gone so fast
You get me every time
But I live with that
I might do this to myself
Only made it worse but I just can't help
You know I get so attached
Listen everyday 'til the dark is back
Now I pine for phantom pain
It's the only time that I see your face
So just hold quick you're fading right
In a cold trick of the light
I'm just so sick, I thought you might be here
But you di-disappear

Now I wake up and I forget that you were gone
A phantom limb is all that I am hanging on
So don't stop, no stopping yet
What if the one true love's the only one that you get?
And you've been wishing but you don't know how to stay
And I've been broken but I'm better every day
So don't stop, no stoppin' it yet
What if the one true love's the only one that you get?

One love, one love, one love you get
One love, one love, one love you get
One love, one love, one love you get
One love, one love, one love you get

What if you still feel me too, still?
What if there was still a way of taking care of this?
What if I wake up tonight and you are real?
What if we could find a way to try to heal?
What if there's no stoppin' us yet?
What if the one true love's the only one that you get?
What if there was still a reason not to go?
What if there was still a little bit of hope?

So don't stop, no stoppin it yet
What if the one true love's the only one that you get? (Love you get)

One love, one love you get
One love, one love you get
One love, (one love) one love you get (One love)
One love, (one love) one love you get
One love, one love you get
One love, one love you get
One love, (One love) one love you get (one love)
One love, (one love) one love you get.

POP 101 (Barely Feat. Anami Vice) Lyrics - Marianas Trench


Pop music 101
Some simple instructions
For a good first impression
Now let's start with verse one

A minor chord, tensions grow
Fade in the bass like so
Now with momentum go "stop"
And bring the beat back

It's called 4 on the floor
A beat you can't ignore
I bring sexy back once more (yeah)
They love that (yeah) for sure

The chords are 1-4-6-4
Now I'm talking familiar
Harmony in thirds not fourths
Will take you into the pre-chorus

Real quick now, don't you bore us
Hurry up and get to the chorus
Dumbed down, they won't ignore us

Get to the floor
And hear some words you should know
Like "DJ never let me go"
Or "Shots and then we'll lose control"
Or "baby, baby, baby, baby, baby"
How about one more last word like
"Hey girl, we've only got tonight"
Some things just go together like
Higher, desire, and fire
Higher, desire, and fire

Guitar and strings like these
To sound like Black Eyed Peas
This one's a filter sweep
This one's Imogen Heap
Hipster music on cassette
But you probably don't know them yet
808's... (hey, ho) Hell yeah
Heartfelt pub anthems from Mumford and his sons
Gang vocals here we come
Been thinking, "I will always wait."
(Wobble Bass)

Real quick now, don't you bore us
Hurry up and get to the chorus
Dumbed down, they won't ignore us

(Tape slow down
Take 'em to the chorus)

Whoa
And hear some words you should know
Like "DJ never let me go"
Or "Shots and then we'll lose control"
Or "baby, baby, baby, baby, baby"
How about one more last word like
"Hey girl, we've only got tonight"
Some things just go together like
Higher, desire, and fire
Higher, desire, and fire

(I can pitch shift my voice if I want [3x]
I can make my voice low)

The bridge is
The part when
You bring in
A rapper friend ('Sup?)
You simplify, and slow the beat
Abbreviate "feature" to "feat"

[Anami Vice:]
Quick now, fill in the gaps (Okay!)
Water it down, eliminate that which you really would rap and
Give 'em a classic like

Get-get-get (cash, money) to the floor
And hear some words you should know
Like "DJ never let me go"
Or "Shots and then we'll lose control"
Or "baby, baby, baby, baby, baby"
How about one more last word like
"Hey girl, we've only got tonight"
Some things just go together like
Higher, desire, and fire
Higher, desire, and fire

(Dance)

(Boots n cats n boots n cats n boots n cats n boots n cats)
Joshua Ramsay
(Boots n cats n boots n cats n boots n cats).

One Of Them Will Destroy The Other (Feat. Dan Lambton) Lyrics - Mayday Parade


I don't know, man
I think I'm starting to feel something peculiar
Something that's either aggression or it's got all possession of my mind
I'm so weak
I'm starting over won't you pull it back together for me

Nobody's ever gonna show me what I'm looking for
And I'm never gonna feel that fire again

He's gonna come around any one of these days and we'll just stay here in the meantime
My one bad habit was to watch you sad and feel a little bit at home

Play it faster, there's company to keep
A little louder just to tear a hole in me
I admire the desire that comes out of your mouth
You're always saying that you've got it all figured out

Nobody's ever gonna show me what I'm looking for
And I'm never gonna feel that fire again

He's gonna come around any one of these days and we'll just stay here in the meantime
My one bad habit was to watch you sad and feel a little bit at home

He's gonna come around any one of these days and we'll just wait here in the meantime
It never happened and it never will, go on and show me the way home

Poison stays it's goal without you (get it while you can)
Poison needs no help from you

Wish me over the edge this time
Let me fall, I'm already chasing you

He's gonna come around any one of these days and we'll just stay here in the meantime
My one bad habit was to watch you sad and feel a little bit at home

He's gonna come around any one of these days and we'll just wait here in the meantime
It never happened and it never will

Wasting all my time on everybody else
You know I don't mind
Wasting all my time, I know I'll get it back.

Vapor Lyrics - 5 Seconds Of Summer


I'll take what you got, got, got
I know it's not a lot, lot, lot
Cause I just need another hit
You're the thing that I can't quit
You got what I want, want, want
Here and then you're gone, gone, gone
If you told me that we were through
You know that I would break the truce

I want to breathe you in like a vapor
I want to be the one you remember
I want to feel your love like the weather
All over me, all over me
I want to print our hands in the pavement
Savor your words, I won't ever waste them
Look in your eyes and know just what you miss
So lie to me, just lie to me

So talk, talk, talk
Well tell me what I want, want, want
If I don't look into your eyes
It's almost like a perfect lie
So don't stop, stop, stop
We'll take another shot, shot, shot
Cause you know you got perfect aim
I wanna feel you in my veins

I wanna breathe you in like a vapor
I want to be the one you remember
I want to feel your love like the weather
All over me, all over me
I want to print our hands in the pavement
Savor your words, I won't ever waste them
Look in your eyes and know just what you miss
So lie to me, just lie to me

You make it sound so sweet
When you lie to me
Make you sound so sweet
When you lie to me

I wanna breathe you in like a vapor
I want to be the one you remember
I want to feel your love like the weather
All over me, all over me
I want to print our hands in the pavement
Savor your words, I won't ever waste them
Look in your eyes and know just what you miss
So lie to me, just lie to me

Make it sound so sweet
When you lie to me
Make it sound so sweet
When you lie to me.

I Don't Play About My Paper (feat. Future & Rick Ross) Lyrics - Dj Khaled


[DJ Khaled:]
Future let's get right to it
I don't play about my paper
(DJ Khaled!)

[Hook - Future:]
Sippin' my cup this muddy, muddy
When I fuck on these bitches no lovey-dovey
Got a flood on my wrist, it was mellow yellow
Had a flood on my wrist, it was yellow, mellow
Check on that chick out the melo
I got that white on that white on the Panamera
Lil momma walkin' like Cinderella
See the fire on the pipes when I hit the pedal
I put the racks and the goons on 'em
I got a MAC with a drum on 'em
Soon as the dry hit we laid on 'em
Two cups of the muddy, I swerve on 'em
Actavis, Actavis wait on it
Actavis, Actavis wait on it
Percocet roxies and we stay on 'em
Percocet roxies we stay on 'em

[Future:]
Soon as I turn out the Ghost they was mad at me
I can see jealousy written on they face when they looked at me
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't

[Rick Ross:]
Rich nigga rituals, Royce Royces and residuals
Residue in my residence, Revinue was so plentiful
Rumors Rozay still be runnin' with all you criminals
Ransom notes and repercussions follow my ridicule
Private charters to Bahamas as I send them through
Two new bitches up in Memphis that’s just for summer school
A nigga networth at an all-time high
I play for keeps, you just ran cross my mind
I own all the things that these niggas plot for
Know they hatin', still resistin', go and cop more
She takin' off her clothes, know that's for a hot boy
Pistols in the lobby, honey on the top floor

[Future:]
Soon as I turn out the Ghost they was mad at me
I can see jealousy written on they face when they looked at me
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper

[Hook - Future:]
Sippin' my cup this muddy, muddy
When I fuck on these bitches no lovey-dovey
Got a flood on my wrist, yellow, yellow
Had a flood on my wrist, it was was yellow, yellow
Check on that chick out the melo
I got that white on that white on the Panamera
Lil momma walkin' like Cinderella
See the fire on the pipes when I hit the pedal
I put the racks and the goons on 'em
I got a Mac with a drum on 'em
Soon as the dry hit we laid on 'em
Two cups of the muddy, I swerve on 'em
Actavis, Actavis wait on it
Actavis, Actavis wait on it
Percocet roxies and we stay on 'em
Percocet roxies we stay on 'em

[Future:]
Soon as I turn out the Ghost they was mad at me
I can see jealousy written on they face when they looked at me
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper

All of these diamonds I copped
All of these watches I copped
All of these Bentleys we coppin'
All of these Ghosts and I copped it
All of the Phantoms I copped it
All of the cribs we're coppin'
All of the bitches we copped it
All of these bitches we coppin'
They know I don't play about that paper
I can see jealousy written on they face when they looked at me
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper
They know I don't play about that paper, yeah.

完全感覚Dreamer Lyrics - One Ok Rock


So now my time is up
Your game starts, my heart moving?
Past time has no meaning for us, it's not enough!
Will we make it better or just stand here longer
Say it "we can't end here till we can get it enough!!"

Zettaiteki konkyo wa uso darake
Itsudatte aru no wa boku no
Jishin ya fuan wo kakimazeta
Yowai youde tsuyoi boku!!

This is my own judgment!! Got nothing to say!!
Moshimo hoka ni nanika omoitsuki ya sokkou iusa!!
"Kanzen kankaku Dreamer" ga boku no na sa
Well, say it ? well, say it!!
Areba aru de kiku ga ima wa Hold on!

Yeah when I'm caught in fire
When I rise up higher
Do you see me out there waiting for the next chance we get
Will we make it, IT'S NOT ENOUGH or just stand here longer
Say it "we can't end here till we can get it enough!!"

Kakushinhan? Chinouhan? NO NO NO!!
Itsudatte sono ba shinogi no
Jiron ya riron wo orimazeta
Jiyuu sa YUNI-KU sa mo naku

This is my own judgement!! Got nothing to say!!
Moshimo hoka ni nanika omoitsuki ya sokkou iusa!!
"Kanzen kankaku Dreamer" ga boku no na sa
Well, say it ? well, say it!!
You know I've got to be NUMBER ONE!!

Doudai? Yosougai?
Menkuratte, habakarete
Koutai? Shite tettai?
tte Yeah

Kanzen kankaku Dreamer teki kuusou
Dare ga nani wo iouga iwamaiga mukankei!!
Douyattatte itsumo kawaranai
Kabe wo yami wo korekara bukkowashiteikusa!!

Kanzen kankaku Dreamer

When I'm caught in fire
When I rise up higher
Do you see me out there
I can't get enough! Can't get enough!!.

This Is Halloween Lyrics - Burton Tim


SHADOW

Boys and girls of every age
Wouldn't you like to see something strange?
SIAMESE SHADOW
Come with us and you will see
This, our town of Halloween
PUMPKIN PATCH CHORUS
This is Halloween, this is Halloween
Pumpkins scream in the dead of night

GHOSTS

This is Halloween, everybody make a scene
Trick or treat till the neighbors gonna die of
fright
It's our town, everybody scream
In this town of Halloween

CREATURE UNDER BED
I am the one hiding under your bed
Teeth ground sharp and eyes glowing red

MAN UNDER THE STAIRS
I am the one hiding under your stairs
Fingers like snakes and spiders in my hair

CORPSE CHORUS
This is Halloween, this is Halloween
Halloween! Halloween! Halloween! Halloween!
VAMPIRES
In this town we call home
Everyone hail to the pumpkin song

MAYOR
In this town, don't we love it now?
Everybody's waiting for the next surprise
CORPSE CHORUS
Round that corner, man hiding in the trash can
Something's waiting now to pounce, and how
you'll scream

HARLEQUIN DEMON, WEREWOLF,
AND MELTING MAN
Scream! This is Halloween
Red 'n' black, slimy green

WEREWOLF
Aren't you scared?

WITCHES
Well, that's just fine
Say it once, say it twice
Take the chance and roll the dice
Ride with the moon in the dead of night

HANGING TREE
Everybody scream, everybody scream

HANGED MEN
In our town of Halloween
CLOWN
I am the clown with the tear-away face
Here in a flash and gone without a trace

SECOND GHOUL
I am the "who" when you call, "Who's there?"
I am the wind blowing through your hair
BOOGIE MAN
I am the shadow on the moon at night
Filling your dreams to the brim with fright

CORPSE CHORUS
This is Halloween, this is Halloween
Halloween! Halloween! Halloween! Halloween!

CHILD CORPSE TRIO
Tender lump lings everywhere
Life's no fun without a good scare
PARENT CORPSES
That's our job, but we're not mean
in our town of Halloween

CORPSE CHORUS
In this town

MAYOR
Don't we love it now?

MAYOR WITH CORPSE CHORUS
Everyone's waiting for the next surprise

CORPSE CHORUS
Skeleton Jack might catch you in the back
And scream like a banshee
Make you jump out of your skin
This is Halloween, everybody scream
Won't ya please make way for a very special
guy
Our man jack is king of the pumpkin patch
Everyone hail to the Pumpkin King now

EVERYONE
This is Halloween, this is Halloween
Halloween! Halloween! Halloween! Halloween!

CORPSE CHILD TRIO
In this place we call home
Everyone hail to the pumpkin song

EVERYONE
La, la, la, la-la la, la, la, la-la la, la, la, la-la la, la-la la, Wheeeeeee!.